Gel zaman git zaman

Andan  alıntı, tamda şimdi ki zamandan 19/ay/2011 13:dakika

        Emekliyorum , süt içiyorum , koşuyorum  ,yemek yedim,temizlik yaptım , çok önemli bir toplantıdayım ,savaştayım , uçaktayım , uyuyorum , telefonu icat ediyorum,uzaydaki yörüngeme oturdum, off saat 5 olmuş geç kaldım ,akşam şura gitmem gerek ,yarın yapıyı bitirmiş olurum….Neredesin ‘’ buradayım ‘’.

       Geçmiş , şimdi,gelecek.Gözümden bir şey kaçmaz.Hafızam çok kuvvetli. Yalan söylemem,geç kalmam,her iş benden sorulur,çok bilgiliyim ve hep mi hep yanınızdayım.’’ İşte geldim buradayım ‘’ Geldim gelmesine de benim kadar değerli olup görünmeyen  bir ben miyim, gelmişken bakınayım. Görünmez olmak iyi  gibi ‘’gözden ırak gönülden ırak demişti , bay-bayan …… ………,  …/…/… günüydü ’’ vay  demez olaydın desem ayıp olur sana şimdi.Bunu da unutamıyorum işte, hafızam kuvvetli demiştim.Hislerim de çok kuvvetlidir  aslında ama alıcısız his de bir işe yaramıyor nihayetinde! Her doğduğumda da diyorum halbuki artık daha hissedilir olmak için uğraşacağım ve bu sefer olacağım diye. Doyumsuz ve usanmaz  bir yanımda var, çokça görünmeyip önemsenmem biliyorum ama bazen çokça isteniyorum. Bunun yanında kızıp bağırıp çağıranlar, suçu üstüme atanlar,beni sorumlu tutanlar,işi bana bırakanlar,her şeye çözüm olduğumu söyleyenler, yetmiyor diyenler,daha hızlı olmamı isteyenler, geriye yada ileriye gitmemi isteyenler,tasarrufumu düşünenler,beni bahane edenler, nerede olduğumu bulmak için liste liste rakamı sıralayanlar ve kolunda tik tak ses veren şeye bakanlar… İşin içinde, önünde  sonunda ben hep varım ki senden bağımsız hiç olmadım. Israrcı da olma ‘’ sen yoksan bende yokum’’

                                                                                                                                                      MTBOzamanı tutmak

 

 

Yorum bırakın